18 April 2014

SUPPLEMENT UNTUK MEMBANTU DALAM PROSES UNTUK KURUS DAN RAMPING


Bismillah...

Ape fungsi herba-lax: Usus kita mesti sangat kotor sebab terlalu banyak lemak-lemak degil yang melekat kat usus kita kan!Jadi fungsi herbalax ni untuk tanggalkan semua yang dah lama-lama sangat melekat kat usus kita tu.Kebanyakkan yang telah makan herba-lax ni mereka cakap bangun pagi-pagi mesti nak ke toilet dulu.

Alfalfa : 

Alfalfa ni untuk proses buang angin dan air dalam badan kita sebab ada dikalangan kita yang gemuk sebab air bukan lemak kn!

Lecithin : 

Lecithin sangat bagus untuk membakar lemak dalam badan terutama lemak-lemak yang terlalu lama dalam badan kita.

OMEGA GUARD : SEMPENA PROMO BULAN NOVEMBER 2014

Omega Guard berfungsi untuk memperbaiki kadar gula dalam darah selain menghalang penghasilan "hormon cortisole" yang bertindak menggalakkan pemnyimpanan lemak jadi lemak akan terus diserap oleh omega guard sebelum sempat dia masuk dalam badan kita.
Bila badan kita penat, saraf akan bengkak dan ini membuatkan pengaliran darah tidak lancar dan ini sebabnya kita lagi mudah rasa letih. Tetapi Omega ini berfungsi sebagai anti inflammation maka ia akan mengurangkan bengkak pada saraf dan pengaliran darah akan lancar seterusnya membuatkan badan kita ringan maka dengan ini kita akan mudah bangun dari tidur.
Hubungi pengedar sah anda di kawasan terdekat : 

COD : Kota Kemuning, Jalan Kebun, USJ 1, Shah Alam.
POS LAJU KE SELURUH MALAYSIA
yani : 011-11770705

No comments: