07 September 2021

Supplement Yang Sesuai Untuk Kanak-Kanak

Musim Covid - 19 yang belum lagi habis ini cukup merisaukan kita kaum ibu dan ayah kan, terutama untuk mak ayah yang bekerja dah perlu meletakkan anak mereka di pusat jagaan kanak-kanak, rumah pengasuh,taska,tadika dan lain-lain lagi. Kat situ lagi merisaukan sebab bercampur dengan anak-anak lain yang datang dari tempat yang berlainan.

Kita risau anak kena takut mereka senang kena jangkitan penyakit apa-apa kan. Kalau terkena covid lagi la bertambah-tambah risau je. 

Bulan ini,apabila shaklee telah memaklumkan bahawa akan ada supplement yang best dan sesuai untuk kanak-kanak,kami semua dah teruja sangat-sangat nak cuba. Kiddo Gummy pula tu.Wah...lagi la anak-anak suka kan.

Macam anak yani,memang dorang suka sangat vitamin gummy macam ni,kalau tak sorok memang confirm habis dalam satu hari je tau. tau-tau tinggal botol kosong je. Tu pun jumpa bawah katil. Konon nak sorok daripada mak dia la tew.hahahha..

Ok,jadi yani pun teruja la nak share dengan ibu bapa diluar sana apa yang ada dalam Kiddo Gummy Shaklee ni.











Apa Ramuan Utama Hero Kiddo ni?

Ramuan Utama Hero Kiddo*

1. Elderberry
Elderberry diambil dari buah elderberry hitam tua yang matang, pokok renek tinggi yang berasal dari Eropah. Elderberry kaya dengan antioksidan yang menyokong kekebalan tubuh.

2. Vitamin C
Vitamin C adalah vitamin penting. Buah-buahan dan sayur-sayuran, termasuk ceri, jeruk, limau gedang, kiwi, dan lada merah manis, adalah sumber yang sangat baik.

3. Vitamin D
Vitamin D adalah vitamin larut lemak yang penting. Tubuh kita menghasilkan vitamin D apabila kulit kita terdedah kepada cahaya matahari langsung.

Vitamin D juga terdapat secara semula jadi dalam beberapa makanan. Beberapa cendawan dan ikan berlemak seperti salmon, tuna, dan makarel adalah sumber vitamin D. Vitamin D juga ditambahkan ke makanan, termasuk bijirin sarapan pagi dan beberapa jus oren, yogurt, marjerin, dan minuman soya.

4. Zinc
Zink adalah mineral penting yang terdapat dalam pelbagai makanan. Daging merah tanpa lemak, ayam, makanan laut, dan bijirin sarapan pagi yang baik adalah sumber yang sangat baik.



Kalau ada ibu ayah yang berminat nak dapatkan supplement untuk anak-anak kita ni,boleh contact yani untuk pertanyaan lebih lanjut.

Mobile :011.11770705
FB: Nur Illiani Mat Yusof
Page FB: Pengedar Shaklee Jalan Kebun
IG: Illiani29


COD: JALAN KEBUN, KOTA KEMUNING , RIMBAYU, JALAN BUKIT KEMUNING , , KAMPUNG LOMBONG, BUKIT RIMAU, BERJAYA PARK, BUKIT NAGA, KOTA KEMUNING

No comments: