08 April 2016

Ada Apa Dengan Vivix


Bismillah...salam sihat dan cergas buat semua pembaca blog yani hari ini. Artikel sebelum ini banyak yang yani kongsikan dengan semua tentang penyakit-penyakit serius yang boleh dikawal dengan pengambilan vivix. Tapi ramai yang tak kenal pun dengan vivix ni. Apa benda la vivix ni tapi disebut berulang-ulang kali. Macam berkawan dengan seseorang dan tak kenal sangat pun pasal dia.

Hari ini kita cuba berkenalan dengan lebih rapat dengan vivix. Mana tau ada yang terus jatuh cinta dengan vivix ni kan.

Apa Yang istimewa Vivix ni?


  • Melindungi dan membaiki sellular DNA
  • Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
  • Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru )mitochondaria
  • Melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End Products)

MacamanaVivix ni boleh membantu mengawal penyakit-penyakit serius dan kritikal pula?

Sebenarnya semasa badan kita diserang sesuatu penyakit, sel-sel dalam badan kita telah rosak dan disinilah Vivix memainkan peranannya untuk memulihkan dan menggantikan sel-sel yang telah rosak dengan sel yang baru..Jadi badan kita akan dapat sel-sel baru macam kita muda 25tahun dari usia asal..wah????? Bestnya kan..Lantaran itu la vivix ni dicintai oleh semua orang. Bukan sahaja menjadi asbab kesembuhan penyakit tetapi untuk mengekalkan kesihatan yang sedia ada.


Ingin mengetahui lebih lanjut tentang sebarang produk shaklee dan bagaimana vitamin semulajadi ini insyaAllah mampu memberikan kehidupan yang lebih sihat dan cergas boleh berhubung terus dengan yani ditalian : 011-11770705 

Yani menyediakan konsultasi percuma dan kami mempunyai pakar untuk setiap produk yang dipasarkan.

Ada yang ingin menjadi Ahli Shaklee seumur hidup? Sebab nak dapat harga setiap produk dengan harga yang lebih istimewa terutama semasa promo produk? Tak tahu bagaimana caranya ? Juga boleh berhubung terus dengan yani dan yani akan tunjukkan cara yang sangat senang.


ORDER VIVIX HERE


No comments: