15 April 2016

Bagaimana Mengubati Masalah Sinus Yang Teruk

Bismillah dan salam sihat dan cergas dengan vitamin semulajadi untuk semua pembaca entri yani hari ini. Dah makan ke semua?Malam ni yani ajak suami makan cha kuew tiew kat section 19 shah alam..Terasa nak makan gerai-gerai tepi jalan je malam ni.

Semalam yani dapat wassap daripada member opis sebelum ni bertanyakan tentang supplement untuk sinus. Yani tak tahu pula dia ada masalah sinus yang teruk sejak mengandungkan anaknya yang pertama sampai doktor nasihatkan dia lakukan pembedahan untuk bersihkan lendir yang ada dan sekarang ni dia alami sakit pada tulang pipi yang teruk akibat dari sinus yang teruk tu. Doktor hanya berikan ubat tahan sakit sahaja.

Akibat tak tahan menanggung sakit, dia bertanyakan kepda yani supplement yang sesuai untuk dia makan. Memandang buget dia tak mengizinkan, kawan yani ni hanya beli Vitamin C dengan Garlic. Yani doakan dengan ikhtiar kawan yani dengan supplement ini InsyaAllah boleh meredakan sakit yang dia alami.

Sebenarnya selain supplement diatas, kita boleh ambil supplement lain seperti:


  • VIVIX
  • NUTRIFERON
  • CAROTOMAX
  • VITA E
  • ZINC COMPLEX
  • OMEGA GUARD
  • ALFALFA COMPLEX

Faktor & Gejala Terjadinya Sinus adalah seperti berikut:

  1. Virus
  2. Alergi
  3. Bakteria
  4. Hidung tersumbat
  5. Gejala alahan hidung seperti bersin, gatal hidung dan sebagainya
  6. Sakit atau berat muka terutama dikawasan antara mata

Yani sangat berharap sesiapa sahaja yang menghadapi masalah sinus/resdung, dapatkan rawatng yang sesuai dan selanjutnya untuk mengelak sinus yang dialami menjadi lebih teruk.
Nak dapatkan lebih info tentang supplement semulajadi untuk sebrang jenis penyakit dan untuk dapatkan kesihatan yang lebih baik dari sebelumnya? Jangan segan-segan hubungi yani:

011-11770705
Id Shaklee : 920151
Fb: Nur Illiani Mat Yusof
Fb Page: Susuibubagus
COD: Jalan Kebun, Kota Kemuning, Johan Setia, Jalan Bukit Kemuning, 
Poslaju Ke Seluruh Malaysia

No comments: