12 October 2013

GLA COMPLEX SHAKLEE



TESTIMONI  1  ; FIBROID

"Kawan Ofis yani dulu berumur 40-an dan belum pernah hamil. Selepas membuat pemeriksaan dengan pakar sakit puan, doktor mengesahkan terdapat 2biji fibroid yang bersaiz 8cm dan doktor menyarankan kawan yani ni untuk melakukan pembedahan untuk membuang fibroid tersebut. Yani cuba cadangkan dia mengambil GLA complex ini dan kawan yani ni cuba bertanya terlebih dahulu dengan doktor sakit puan tersebut sebelum bersetuju untuk order GLA Complex ni. Doktor sakit puan sebenarnya cadangkan pengambilan supplement untuk 6 bulan. kawan yani order dulu sebotol dan die order lagi untuk botol ke dua.Selepas dua bulan, kawan yani ni pergi la untuk pemeriksaan doktor.

Alhamdulillah...Allah membantu kerana fibroid dia yang bersaiz 8cm mengecut menjadi 4cm..Syukur sangat-sangat. Dia memang repeat order GLA setiap bulan.

TESTIMONI KE 2 ; PERIOD TIDAK STABIL

"Yang ini pun kawan ofis yani sekarang yang ambil GLA Complex selama dua bulan sebab period dia belum stabil dan dia belum dikurniakan cahaya mata.Alhamdulillah dia start amik GLA sebelum raya puasa lepas dan sekarang Alhamdulillah period dia dah kembali normal dan sekarang sedang berusaha untuk hamil pula."

SEMUANYA KUASA ALLAH S.W.T YANG MENYEMBUHKAN SETIAP PENYAKIT YANG KITA ALAMI.YANG PENTING KITA SEBAGAI HAMBA TIDAK PERNAH JEMU BERUSAHA DAN BERDOA.

COD : DESA PANDAN, MALURI, CHERAS (HUKM), SECTION 30 SHAH ALAM, KOTA KEMUNING
PHONE : 011-11770705
fb : www.facebook.com/nurilliani.matyusof

No comments: