24 January 2016

KERANA CINTAKU: PENGEDAR SUSU KAMBING HIJJAZ

Bismillah...

Alhamdulillah...yani berjaya menyusukan anak yani selama lebih 2tahun dan setelah anak yani ni dah pun lebih 2tahun, yani nak gantikan susu badan dengan susu kabing. Tu memaang dah niat awal-awal..Takkan nak gantikan dengan susu lembu pula kan. Kalau macam itu lebih baik yani terus bagi susu lembu awal-awal lagi. Jadi disamping masih belum putus susu badan yani, yani campur dengan susu kambing.

Masa awal-awal dulu, risau juga nak bagi susu kambing yang mana kan. Yang terfikir brand Karihome je tapi susu brnad ni mahal sikit. Lepas tu yani try survey kat internet. Macam-macam susu kambing yang dijual oleh orang kita. Yani ada cuba bagi yang plain/original flavor untuk anak yani tapi dia tak suka

Disebabkan sedang minum Munif Coco dan tahu Munif Hijjaz juga ada susu kambing, yani bcuba bagi minum kat anak yani. Alhamdulillah dia susu persa coklat dan yani teruskan susu kambing perasa coklat brand Munif Hijjaz ni. Kita orang dewasa juga boleh minum tanpa rasa waswas. Bukan sahaja berkhasiat tapi boleh membekalkan tenaga untuk badan kita.

Satu kotak susu kambing ni ada 500gram. Kalau anak yani ni dalam 2minggu dah habis. Kalau kita mak, ayah atau ada ahli keluarga yang minum juga, lagi cepat habis la.




HUBUNGI YANI : 011-11770705
COD : JALAN KEBUN, KOTA KEMUNING, JOHAN SETIA, JALAN BUKIT KEMUNING

No comments: